دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 شهريور 1402 - 00:30

لیگ قهرمانان آسیا| نبرد دشوار سپاهان در خانه نماینده عراق/ نساجی در اندیشه خلق شگفتی در شهر پونه

لیگ قهرمانان آسیا| نبرد دشوار سپاهان در خانه نماینده عراق  نساجی در اندیشه خلق شگفتی در شهر پونه
دو نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا در هند و عراق به دنبال دفاع از اعتبار فوتبال ایران هستند.
کد خبر : 868332

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از فردا با برگزاری دو دیدار برای نمایندگان ایران آغاز می‌شود. 

در نخستین بازی از ساعت ۱۷:۳۰ نساجی مازندران در ورزشگاه بلوادی شهر پونه به دیدار بمبئی سیتی هند خواهد رفت. شاگردان سید مهدی رحمتی به عنوان قهرمان جام حذفی ایران در مرحله گروهی حضور دارد. در گروه D تیم‌های الهلال عربستان و نوبهار ازبکستان نیز حضور دارند.

نساجی اولین حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند و به دنبال آن است تا نمایشی آبرومندانه در این رقابت‌ها داشته باشد. شاگردان رحمتی در رده هفتم لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند و امیدوارند تا با توجه به تجربه سرمربی خود که چندین سال در لیگ قهرمانان بازی کرده بتوانند نمایشی قابل توجه ارائه کنند. برتری مقابل حریف هندی که این فصل در لیگ داخلی بازی‌های فوق‌العاده‌ای انجام نداده، می‌تواند گام مهمی برای صعود به مرحله حذفی باشد.

در دومین بازی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فرانسو حریری عراق، سپاهان به مصاف نیروی هوایی این کشور عربی می‌رود. طلایی پوشان که زمانی عنوان نایب قهرمانی را در این رقابت‌ها کسب کرده‌اند اگرچه از آن تیم دیگر بازیکنی در فهرست آنها نیست و بازیکنان جدیدی در ترکیب قرار دارند ولی یکی از آماده‌ترین تیم‌های این روزهای فوتبال ایران است.

سپاهان تمامی بازی‌های خود را در لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته اما صدرنشین نیست و در رتبه چهارم جای دارد. کمیته انضباطی به خاطر نقض بندهای قانون سقف بودجه باشگاه‌ها، ۴ امتیاز از نماینده اصفهان کسر کرده تا این تیم صدر جدول را از دست بدهد. موضوعی که می‌تواند از لحاظ روحی روانی تاثیر منفی عملکرد سپاهان بگذارد.  ضمن اینکه شاگردان ژوزه مورایس در آخرین بازی خود بدون ملی‌پوشانش در بازی دوستانه با زنیت سن‌پترزبورگ در روسیه ۴ بر یک شکست خورد.

در آن سوی میدان نیروی هوایی به عنوان قهرمان لیگ عراق حریفی دست و پا بسته نیست و اتفاقا تیم زهرداری است که می‌خواهد مقابل هوادارانش دست به کار بزرگی بزند و برابر آماده‌ترین تیم ایران برنده شود. الاتحاد عربستان و آلمالیق ازبکستان دیگر تیم‌های گروه C لیگ قهرمانان آسیا هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته